Hírlevelek
Regisztráció

Fókuszban

Orvosok a hálón
Orvosok
Dr. Pálvölgyi Rita
Kérdezzen!




Dr. Pálvölgyi Rita
Budapest, V. ker.

55053
Hello Z I am in USA. Love your site, pics and weather of the day. My ptrenas emigrated from Hungary many years ago and I had my first visit in 2007. Have done much gen research about my family and have great results but am frustrated by rudeness of people today, who are in either churches or offices, where I have gone for help. I am hoping for more translations and digitizations for my quest.Best regards, CG

55050
Hi Zsolt,love your blog. I am a Hungarian, living with my huanbsd and son in Germany for ten years now. I keep missing Hungary, and I go home as often as I can (3-4 times a year) but it is not enough. I would love to be at both countries at the same time. I keep thinking that one day I will go back and live at home. But then I would miss Germany Anyway, your photos make me come here often enough, just wanted to say hi, and thank you for the pics.
Azt hiszem, ez a levél eltévedt.
Üdv, Dr. Pálvölgyi Rita

53859
There was a similar pbeolrm here in Toronto when the iPhone 4 first came out. You had to order it in advance even then you were waiting months. Its not so bad now, you can get one the moment you walk into the store. You do not even have to get a contract :)What was wrong with it Zsolt?

52704
Kedves Doktor Nő!
26 éves vagyok és nagyon szorongó, ezért rexetint szedek, napi 10 mg-ot néhány napja. Fél éve már szedtem vagy 8 hónapig, de megpróbáltam lerakni, azonban most vissza kellett vennem. A betegtájékoztatójában az van, hogy NE RÁGJA SZÉT a tablettát, azonban nekem el kell törni, mivel csak 10 mg-ot szedek. És sajnos még a felet is annyira nehezen tudom lenyelni, hogy sokszor már a számban kezd szétolvadni! (NAGYON ROSSZ GYÓGYSZERSZEDŐ VAGYOK, SZINTE SEMMIT NEM TUDOK LENYELNI). Pár napja a gyomrom körül szorító érzést érzek, most meg már mintha a torkom is égne kicsit, és azt kezdtem magamnak bebeszélni, hogy biztos ez azért van, mert a gyógyszer mivel hamarabb szétolvadt a kelleténél szétmarja a nyelőcsövemet. Jaj de én ettől nagyon félek, mert pont most olvastam erről egy cikket. Persze az is lehet, hogy a sok idegeskedés, stressz miatt van savam.
Ön szerint mitől lehet ez? Ma már a gyógyszert be se mertem venni.
Ha sok folyadékot iszok utána akkor baj, ha a számban kezd szétolvadni? Persze nem teljesen, csak már érzek egy kesernyést ízt.

Ne haragudjon a zavarásért, válaszát köszönöm!
Tisztelt Kérdező,
Nem baj, ha a szájában már kezd feloldódni a gyógyszer, a nyálkahártyán keresztül is felszívódik. Egészen kis darabokra is lehet törni. Azt javasolnám, hogy emelje az adagot 20mg-ra, hiszen jelenleg a terápiás adag alatti mennyiséget szed. Így talán hatékonyabban tudná oldani a szorongásokat.
Üdvözlettel:
Dr. Pálvölgyi Rita

28011
Kedves Doktornő!
nagyon szépen köszönöm a válaszát.
De ha nem TUD elmenni a rendelésre,akkor én milyen gyógyszert adhatok neki?
Legalább, hogy jól aludjon...
Üdv: Lide
Kedves Hölgyem,
Elnézést. Amíg én szabadságon voltam, gondolom, - remélem, kedvezően- előrébb haladtak az események. Ön nem gyógyszerezheti a fiát. Ennek a felelősségét szülő még akkor sem vállalhatja át, ha tájékozott a pszicho-gyógyszerek világában.
Próbálja meg esetleg bevonni a háziorvost. Ő már adhat hasznos készítményeket
Üdvözlettel:
Pálvölgyi Rita

Összesen: 2 oldal
12


Bemutatkozás      Szolgáltatások      Rendelő      Tallózó      Kérdezzen!

Dr. Pálvölgyi Rita

pszichiátria, pszichoterápia
palvolgyirita@upcmail.hu

Szponzorált hirdetések